17 July 2009

......Sekalung Penghargaan.....


bismillahirahmanirahim...

awalul kalam,
assalamualaikum w.b.t pembuka bicara...

syukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnia serta taufiq dan inayahnya,akhirnya dapat juga saya menyempunakan tugasan yang diberikan ini iaitu membina blog sendiri di bawah subjek CSC..sekalung ucapan terima kasih saya ucapankan kepada en. yuseni kerana telah membimbing saya dan rakan2 sekelas yang lain dalam proses menyiapkan blog ini..tanpa tunjuk ajar dari en. yuseni, tak tahu la bila agaknye blog ni dapat di siapkan..hehehe..seterusnya ucapan terima kasih juga saya tujukan kepada rakan2 yang berada rapat disekeliling saya, kerana tanpa bantuan dari kalian semua saya pun xyakin dapat siapkan blog ni walaupun sebenarnya mmg xsiap penuh pun..hehehe..akhir kata, setiap pertolongan yang kalian berikan pada insyaAllah ada balasan yang disediakan disana..tangan yang memberi lebih baik dari tangan menerima... maasalamah...........

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review