16 September 2009

DENGAR SINI WAHAI KAWAN2 KU YANG BUDIMAN..

1stly aku nk ucap selamat mnyambut syawal yg kian menjelang terutama kpd bdk2 klas duus 3c..

Omel_ my m******g! Selamat hari raye.. g la blik ganu ko tu..Zali selamat hari raye maaf zahir batin,pas cuti smbg present k!haha..Ehsan ko pun sme gak..sory ea klu ade tergurau lbh..hehe cuan..kampung dekat je kan?so hati2 blik raye ni..to alip afiq, blik t jgn lupa kek lapis cm bese tau..sidi,raye ni jgn bwk kete slalu, polis ramai..t sangkut lak ko..

N kepada bdk pmpn clas aku..selamat hari raye..mtk maaf kalau ade tersalah ckp ke,ade yg kdg2 kene kacau ke..best la same clas ngn korg sume..dan tidak dilupakan kawan lame cik teha oi..selamat hari raye..asyik kene kacau je kn,tp stil maintain lg leh sbr dan memahami..bgs2! maaf zahir batin..

Buat bdk sebilik lak, eriey(syuk), blood( capit),ifwadh ( 1hitam + 1putih= tahi cicak),naz selamat ari raye..jgn pndai2 korg nk tmbh cuti lak nnt.. n budak2 yg slalu dtg melepak xtentu tujuan kt bilik aku ni qid,mohsin,adam ( pasni da xleh lepak kdai kopi smpai pagi lg la, taon dpn kite g lg) agus,syafiq salleh,black,tam,pijul,alim dan anak buah kaka Rahmat...maaf ea klau ade terkasar bahase ke..ari raye ni korg maafkan la.,.dpt pahala tau..hahaha

To am_pleomax,kek lapis mak hang jgn lupa bwk balik Melaka ye...n kepada saudara Mizbi bek ko mtk maap ngn aku..ko byk wat dose pd aku ..buli org je ea...aku rampas si dia kang baru ko tau..hahaha grau2 jela..maaf zahir batin k..

Kepada member2 naqib mamat,salam,alip,hatin, hanz...teruskan perjuangan kalian walaupun cuti raye..exam da dkt kn..hatin tu jgn cbuk dok lyn org rumah je..ko same mcm c hanz..asyik nk mesej je..hahahah..

Paling tidak dilupakan..buat si die yg setia menanti dengan penuh kesabaran,kepercayaan dan keyakinan...semoga lebaran yang akan datang ini memberi seribu rahmat dan kebaikan dalam kehidupan baru yang baru saja kamu jalani beberapa hari yg lepas..smoga sentiasa tabah dalam apa2 dugaan dan cabaran yang akan datang ye..(^^,)

Da kepada sesapa yg xdisebutkan d atas..jgn la kecik ati ek..kadang2 otak ni pending gak nk pk name byk2..tp aku stil xlupe kalian..papepun untuk sume name yg disebut dan xdisebut aku mengucapkan selamat hari raye aidilfitri maaf zahir dan batin..minal aidil wal faizin...semoga kita berjumpa lagi pas cuti ok!! Salam...........

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review