05 October 2009

aku da janji..

salam sume..
ptg ni ak tension sgt..
bengang giler pun ade..
tp nk wat mcmn..
kena sbr jela..
wat2 xnmpk..
sbb ak da jnji..
tp sape la yg leh thn kan..
spe brade kt posisi ak mst rase ape yg aku rse agknye..
ya Allah..tenangkan lah aku...
dush!! dush!! dush!!
nk je aku lepaskan..
tp nk wat mcmn..
sbb aku da janji..
dah le seminggu dua ni bz sket..
xdpt wat cam slalu..
tp aku still leh sbr..
sbb aku da janji..
tp ptg ni!!
hish!!
sbr syed sbr..
aku kan da janji..
smoga xberulang lg..
smoga ade hikmat disebaliknye..
sekuat2 manusia ialah
org yg dpt thn
marah nye...
aku kn da janji..
so aku akn trs lakukan..
demi........................
janji aku tu...

_kesabaran mendidik jiwa jd semakin matang_
al-habshi..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review